4 Haziran 2012 Pazartesi

Haftasonu bunları beğendim

Esse'deki bu kahvaltı takımını beğendim.Misafir için alacağım kahvaltı takımımı beyaz düşünüyordum ama sanırım bunu alıp yanına beyaz tabaklar ekleyeceğim.Şimdilik almadım biraz beklemek istiyorum.Zaten hiç alışveriş havamda değildim.

Migrostaki bu kavanozları,

Appless kavanozları,

Ve bu saklama kaplarını beğendim.Hiçbirini almadım daha sonra pişman olacağımı bile bile :) Bazen insan üşeniyor . Alışveriş havamda olmadığım günleri sevmiyorum.Bütün gün yiyip içtim.Bi sıkıntım vardı herhalde :) Yakında dayanamayıp paylaşırım zaten.
Birkaç mug  ve tuzluk biberlik aldım sadece

15 yorum:

  1. Biz bayanların alışveriş havasında olmaması imkansıza yakın bir durum:) Havamızda olmasak da birkaç ufak bir şey alırız yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım onları da paylaşıyorum az sonra:)

      Sil
  2. Bernardoya çok güzel 2 yeni kahvaltı takımı geldi ;) bu kavanozların daha güzel desenlisini 1 büyük 1 küçük olacak şekilde almıştım ben...çok severek kullanıyorum...birinde türk kahvem, diğerinde şekerim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bernardoya küstüm ben ya :)nedense içimde onlara karşı bir kızgınlık var.Beğendiğim çoğu şeyin indirime girmemesine kızıyorum sanırım :) senin aldıkların varmı ki hala orada. paylaşsanda bi baksak ya. yada paylaştında ben mi görmedim.yeni gelen kahvaltı takımlarına bir bakıyım.hala kararsızım düz beyaz mı almalı yoksa desenli mi ?

      Sil
    2. http://pembekabuk.blogspot.com/2012/02/tavuklu-yogurtlu-makarna.html
      bak canım burada görünüyor...sanırım ben alacağım o kahvaltı takımlarından birini...ee 2 sene olacak evleneli, artık alayım değil mi? nihayet beğenebildim ;) desenli bittabi ;) düz porselenlerle kombinlemek daha rahat olur...

      Sil
    3. gördüm canım güzelmiş. bernardonun yeni kahvaltı takımlarını göremedim :( baktım siteden ama 1 tane farklı yeni birşey koymuşlar gibi geldi.diğerini göremedim

      Sil
    4. http://shop.bernardo.com.tr/Urun/16102/154/jardin.aspx
      sence bu mu yoksa
      http://shop.bernardo.com.tr/Urun/16106/154/rosy.aspx
      bu mu?

      Sil
    5. canım bana 5-10dk müsade et bir kendime geleyim. bi çığlık atıyım.allahım bunlar neeeeeeeeeee. çok güzeller.inceleyim döncem sana :)

      Sil
    6. :)))) hani sen küsmüştün Bernardoya!

      Sil
    7. yok canım yok hiç küsermiyim hemen barıştık :) bunları görüpte küs kalmak olur mu :):) böyle yapsınlar canımı yesinler. Fiyatlarda iyi.Affettim bu kez :)

      Sil
    8. :))) bence de...ama acele etme derim...çünkü her çıkan takım bi öncekinden daha iyi oluyor...

      Sil
    9. öylemi dersin.bende sırf o yüzden bekliyorum hep.biraz daha mı beklesemki.acaba tutupta bu ürünlerin üretimini kaldırırlarmıki.daha yeni çıkmış ürünü kaldırdım hey allahım :) açıkta falan kalırım mazallah ben bu telaşla :)

      Sil
    10. ben bekle derim canım...sonra pişman olmaktansa...çünkü ben de her çıkan için bunu alacağım diyip duruyordum ama artık almam lazım, ihtiyaçtan...

      Sil
  3. bu yaz evleniyorsun sanırım bende blogumda evlilik hazırlıkları ve ev dekoru postları yaptım, fikir verebilirler belki sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bu yaz evlenemiyorum seneye yaza kaldım.kalmışken çeyzim tamamlansın diye uğraşıyorum.bloğuna çoktan göz gözdirdim :) bakarım tabiki.mutfağını beğendim az çok görebildiğim kadarıyla. takip edicem.

      Sil